ŽaliaValgystė.LT - Išvien su Gamta! • Temos rodymas - del sportines mitybos

Visos datos yra UTC + 2 valandos





Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 18 pranešimai(ų) ] 
  Spausdinti

del sportines mitybos
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 26 Vas 2013, 15:04 
Naujokas
Vartotojo avataras
Atsijungęs

Temos autorius
Užsiregistravo:26 Vas 2013, 14:36
Karma: + 0 -
Pranešimai:4
Lytis: Vyriška
Vietovė: Vilnius
Sveiki visi! Noreciau jusu paklausti kas netingi atsakyti! Problema tokia kad esu vegetaras beveik 2 metus nevalgau mesu zuvies kiaushiniu kartais ne daznai valgau pieno produktus bet esme tame kad nezinau ka man valgyti. Man 19 metu ir gyvenu kolkas su tevais... Tevai priesh tai kad as nevalgau mesos bet problema tame kad nemoku gaminti ir net neisivaizduoju kaip ir ka gaminti ir ka valgyti pagalvojau gal negaminti maista ir valgyti zalia bet nezinau ka o pats maisto gaminimas labai daug atima laiko kurio as mazai turiu beje esu sportininkas uzsiemu kulturizmu ir kovos menais bei boksu tad mityba reikalinga gera nes daug jiegu atiduodu , jai ne papildai istemciau kojas tad labai prasau kam nesunku patarkyte ka man valgyti sportuojanciam intensiviai, kokias darzoves ir kokios baltymines maisto rushis ir t.t :|


Į viršų
 Aprašymas  
 

zaliavalgis.lt

Re: del sportines mitybos
StandartinėParašytas: 26 Vas 2013, 15:28 
Moderatorius
Vartotojo avataras
Atsijungęs

Užsiregistravo:02 Gru 2010, 11:52
Karma: + 40 -
Pranešimai:1032
Baltymą gautum iš sėklų/riešutų ir ankštinių. Sėklos/riešutai turi ir riebalų daug.
Sėklas ir riešutus, aišku, geriau prieš valgant keliom valandom mirkyt, kad sumažinti antifermentų kiekį. Saulėgrąžas galima sudaiginti. Ankštiniai - daiginami. Galima daiginti ir grūdus, bet kad ten ne labai kokia "super" sudėtis, man jie niekad neatrodė racione labai reikalingi. Apsilankyk temoje "Daiginimas".
Vienintelis niuansas, kad sėklos-riešutai turi daug polinesočiųjų Omega6, taigi jei darai juos kasdieniu maistu, gali ir išbalansuoti savo organizmą. Linų sėm, Omega3: omega6 santykis yra geras, taigi turėtum ir juos kasdien vartoti, norint bent šiek tiek subalansuoti suvartojamą riebalą.
Vaisius - plauni, lupi ir valgai, daržoves galima ir sutarkuoti- rankine tarka arba naminio kombaino pagalba. Salotas pasigaminti nėra sudėtinga. Tarkuotos daržovės + kavamalėje malti linų sėm. Sotu ir gan skanu. Daiginti ankštiniai + tarkuotos morkos taip pat neblogas derinukas.
Na ir valgai 3 kartus dienoj- pradedi vaisiais/daržovėmis, į pabaigą kažkas rimčiau- riešutai, ankštiniai, daiginti grikiai. Pradžioj geriau mažiau makaluoti, tai yra vaisius atskirai, daržoves su ankštiniais atskirai, " koncentratus" (riešutus)- atskirai.
Bet kaži, ar užteks.. aš prie viso šito įtraukčiau kažkiek varškės ir sviesto į kasdienį racioną, kad būtų dar gyv.kilmės baltymas ir sotieji riebalai.. jų įmanoma ir žalių rasti..
mačiau,"sportinius kokteilius", blenderyje mala bananus su sėklom, riešutais.. gaunasi sotu labai. ir saldu.


Į viršų
 Aprašymas  
 

Re: del sportines mitybos
StandartinėParašytas: 26 Vas 2013, 15:33 
Naujokas
Vartotojo avataras
Atsijungęs

Temos autorius
Užsiregistravo:26 Vas 2013, 14:36
Karma: + 0 -
Pranešimai:4
Lytis: Vyriška
Vietovė: Vilnius
o kokias darzoves ir kokius vaiskius patartumete? =)


Į viršų
 Aprašymas  
 

Re: del sportines mitybos
StandartinėParašytas: 26 Vas 2013, 15:48 
Moderatorius
Vartotojo avataras
Atsijungęs

Užsiregistravo:02 Gru 2010, 11:52
Karma: + 40 -
Pranešimai:1032
Robert, žmonės eina į parduotuvę, perkasi, kas patinka, ir valgo :)
bananas - sočiausias iš vaisų.

O šiaip, forume l.daug kalbama apie tai, kad racioną reikia subalansuoti. Ir kiekvienas turi savo versiją, kaip tai daroma. Aš, tarkim, bandžiau kelias versijas akcentuodama tai vienus, tai kitus produktus.
Patikslink- tu nori žaliavalgiauti ar tu nori valgyt taip, kad maisto paruošimas būtų kuo paprastesnis?


Į viršų
 Aprašymas  
 

Re: del sportines mitybos
StandartinėParašytas: 26 Vas 2013, 16:01 
Naujokas
Vartotojo avataras
Atsijungęs

Temos autorius
Užsiregistravo:26 Vas 2013, 14:36
Karma: + 0 -
Pranešimai:4
Lytis: Vyriška
Vietovė: Vilnius
man svarbiausiai kad but ka valgyti, kokias instrukcijos kurios tiktu sportininkam =)


Į viršų
 Aprašymas  
 

Re: del sportines mitybos
StandartinėParašytas: 26 Vas 2013, 17:54 
Moderatorius
Vartotojo avataras
Atsijungęs

Užsiregistravo:02 Gru 2010, 11:52
Karma: + 40 -
Pranešimai:1032
o tai ka tau sako tavo treneris, kiek kaloriju turi suvartot, kiek riebalu/baltymu/ angliavandeniu? kai duosi sia info, mes paskelbsime konkursa ir paprasysime forumo nariu sugalvoti tau geriausia dienos "tinginio meniu" :D

"saugiausias" ir lengvai iveikiamas variantas (tikiuos, cia daug kas su manim sutiks) butu 70proc zalias augalinis + siek tiek virtu krakmolu ir gyv.kilmes maisto. kaip tau toks variantas?


Į viršų
 Aprašymas  
 

Re: del sportines mitybos
StandartinėParašytas: 26 Vas 2013, 18:07 
Forumo senbūvis
Vartotojo avataras
Atsijungęs

Užsiregistravo:02 Gru 2011, 22:03
Karma: + 4 -
Pranešimai:818
Lytis: Vyriška
Vietovė: Čia
Toks va dar yra:)
Cituoti:
Using three diets: normal, high-fat and high-carbohydrate, the study showed that the high-carbohydrate diet increased performance by an average ten percent over a normal mixed diet. Not bad, you might think, but the high-fat diet increased performance by a massive thirty-three percent. That's much better.
http://www.second-opinions.co.uk/athlet ... SzcYJYz9IY

Bet tokiu atveju iš tiesų labai gerai yra pasikalbėti ar susirašyti su kiečiausiais tos srities profais arba kitais geriausius pasiekimus darančiais sportininkais arba išsirinkti iš kovos menų tą ar tuos, kurie tau yra patys kiečiausi ir pasikalbėti su jais, pasiklausti, ką jie valgo. Gal jie pasakys ir sužinosi iš geriausių, ką valgyti, kad būtum geriausias:)


Paskutinį kartą redagavo darvienas 26 Vas 2013, 18:54. Iš viso redaguota 9 kartus.

Į viršų
 Aprašymas  
 

Re: del sportines mitybos
StandartinėParašytas: 26 Vas 2013, 18:30 
Forumo senbūvis
Vartotojo avataras
Atsijungęs

Užsiregistravo:08 Gru 2010, 19:08
Karma: + 15 -
Pranešimai:682
Robert, pasakysiu viena svarbu dalyka. Kai meti mesa, kiausus, daug labiau svarbu, kuom tu juos keiti.jei nezinai kuom juos pakeisti, i geresni maista, tada geriau net nemesti. Uz visas mesas ir kiausus, kurkas pavojingesni rafinuoti produktai, pirmad pats pavojingiausias ir labiausiai vartojamas- BALTI MILTAI ir viskas kas is ju gaminama: bandeles, picos, blynai, pyragai ir t.t.. Antras BULVES ir viskas ka is ju daro: kugeliai, cepelinai, blynai, virtos, keptos , isimtis gali buti virtos bulves su lupena ir tai ne kiekviena diena. Trecia BALTI RYZIAI, KAITINTI RAFINUOTI ALIEJAI, MARGARINAI, TEPIEJI MISINIAI. Sie isvardinti produktai patys pavojingiausi, kurkas labiau kenksmingi negu virtas kiausinis ar geros kokybes mesos gabaliukas.


Į viršų
 Aprašymas  
 

Re: del sportines mitybos
StandartinėParašytas: 26 Vas 2013, 23:04 
Naujokas
Vartotojo avataras
Atsijungęs

Temos autorius
Užsiregistravo:26 Vas 2013, 14:36
Karma: + 0 -
Pranešimai:4
Lytis: Vyriška
Vietovė: Vilnius
del kaloriju tai per diena 2-3 tukstanciai min turiu suvartoti baltymu virsh 100g galima sakyti po 1.2 gramo ant kilogramo kuno mases sveriu 72kg, beda tame kad nepazystu jokiu spotiniku vegetaru ar veganu ir isvis netikiu kad imanoma ka nors pasiekti su tokia mityba tad bandau pabandyti nes kur sportuoju nera vegetaru sportininku ir jie labai agresivishkai i tai reaguoja...


Į viršų
 Aprašymas  
 

Re: del sportines mitybos
StandartinėParašytas: 27 Vas 2013, 12:12 
Forumo senbūvis
Vartotojo avataras
Atsijungęs

Užsiregistravo:08 Gru 2010, 19:08
Karma: + 15 -
Pranešimai:682
Na internete daug info, bandyk ieskoti raw vegan sport nutrition, arba isvis tokio sportininku yra ne vienas, turi jie savo puslapius, gali asmeniskai pasiklausineti.
http://www.veganbodybuilding.com/
http://www.veganbodybuilding.com/?page=bio_tim
Yra info nemazai, tik reikia ieskoti. Sitam forume buvo keli vaikinai daugiau sportuojantys, gal jie ka patars. Siaip yra nemazai visokiu raw vegan spec baltymu sportuojantiems. Pvz hemp protein, nznau ar Lietuvoje ju yra, bet galima parsisiusti is uzsienio. Bet ir jie nera labai butini, jeigu mityba gerai subalansuota. Taciau pereinamuoju laikotarpiu, kol kunas dar ner gerai prisitaikes prie vegetarines ir zalios mitybos, tai visokie papildai manau gali but i nauda. Organizmui ir taip sokas, o tu dar sportuoji, tai dvigubas kruvis.
As is savo puses del mitybos patarciau nevengti riesutu, ypac kokoso riesuto, ji netgi valgyciau kasdien. Jis turi sociuju riebalu, kuriu neturi kiti riesutai, taip pat jis neturi omegu 3 ir omegu 4, kuriu dideli kiekiai gali pridaryti zalos, be to kokoso riesutas palyginus su kitais riesutais labai pigus, privalgius jo, kelias valandas garantuotai jausiesi sotus:). Itrauk i valgiarasti bananu, tai gali but kaip uzkandis, ten pagrinde angliavandeniai jie suteiks energijos. Pereinamuoju laikotarpiu gali ju visiskai neribot, kad ir po kilograma i diena. Svarbu, kad butu prinoke, jie turi buti su rudais taskeliais, kuo ju daugiau, tuo labiau prinokes. Bananas turi lengvai luptis, buti geltonos, o ne zalsvos spalvos. Gali pirkti puszalius, palaikyk savaite ir jie bus tinkami valgyti, zaliu nevalgyk, nes juose esantys angliavandeniai nepasisavins. Pusryciams bandyk plaktis kokteilius, is darzoviu, lapu, vaisiu ir siek tiek vandens. Priespieciams tink bananai, kiti sezoniniai vaisiai, uogos. Pietums siulyciau daigintu lesiu ar daigintu kruopu su darzovem, salotom, ivairus riesutai. Pavakariams, vakarienei siulyciau ivairius darzoviu troskinius, sveikiausios virtos garuose, jas gali kombinuoti su zaliom darzovem, issivirti kokiu ankstiniu (lesiai, pupeles, zirniai). Kuo dazniau gerti zaliuju kokteiliu. Kas liecia pieno produktus, tai reiktu stengtis pirkti juos raw-zalius, is nepasterizuoto ir nehemogenizuoto pieno.
Dar labai siulyciau neskubeti, perskaityti bent pora knygu apie zalia, veganiska maista. Ismokti daryti bent kelis patiekalus. Ismokti daiginti kruopas ir ankstinius. Sveikoje mityboje labai svarbu gerti kuo daugiau zaliuju kokteiliu, nes tik juos geriant galima suvalgyti kruva zoliu, nes zoles yra pagrindinis ir svarbiausias maistas. Taigi reiktu blenderio, ieskoti skaniu kokteiliu receptu, kuriuose pagrindas butu ivairios zoles, darzoves ir siek tiek vaisiu (del skonio), eksperimentuoti ir bandyti. Taip pat duoti savo kunui laiko prisitaikyti prie naujos mitybos, nes pradzioje gali sektis sunkiai, buti detoksikacija, silpnumas, kuris gali testis puse metu ar net metus. Taip pat turi zinoti, kas tinka vienam organizmui, kitam gali nelabai tikti. Jei jautiesi labai blogai, nebijok ivesti kitokiu produktu i savo mityba, stebek kaip organizmas reaguos. Bandyk pirkti ivairas darzoves, vaisius, geriausia musu krasto, sezonines, eksperimentuok su patiekalais, nes jei bus neskanu, nesinores valgyti, o geras skonis labai svarbu, bent jau pradzioje.
Labai faina, kai tokie jauni zmones jau rupinasi sveikata! Pamenu, kad man tokiu metu, tik tusai galvoj buvo:)))


Į viršų
 Aprašymas  
 

Re: del sportines mitybos
StandartinėParašytas: 27 Vas 2013, 18:52 
Dalyvis
Vartotojo avataras
Atsijungęs

Užsiregistravo:02 Spa 2012, 19:02
Karma: + 1 -
Pranešimai:90
Lytis: Vyriška
Vietovė: Kaunas
yra sunkumu kilnotojas zaliavalgis kuris beveik nenusileidzia cheminiams kulturistams:) www.syromoned.com jo nicas razina :D


Į viršų
 Aprašymas  
 

Re: del sportines mitybos
StandartinėParašytas: 28 Vas 2013, 08:03 
Moderatorius
Vartotojo avataras
Atsijungęs

Užsiregistravo:02 Gru 2010, 11:52
Karma: + 40 -
Pranešimai:1032
Jei turi omenyje Razina - Iziuma, tai jis yra oficialiai paskelbes apie tai, kad ilgu laiku apturejo rimtu sveikatos problemu ir dabar isradineja kazkoki dvirati, kad galetu buti ir sveikas ir "zalias"?


Į viršų
 Aprašymas  
 

Re: del sportines mitybos
StandartinėParašytas: 28 Vas 2013, 11:50 
Moderatorius
Vartotojo avataras
Atsijungęs

Užsiregistravo:14 Gru 2010, 15:29
Karma: + 23 -
Pranešimai:579
Robert rašė:
Sveiki visi! Noreciau jusu paklausti kas netingi atsakyti! Problema tokia kad esu vegetaras beveik 2 metus nevalgau mesu zuvies kiaushiniu kartais ne daznai valgau pieno produktus bet esme tame kad nezinau ka man valgyti. Man 19 metu ir gyvenu kolkas su tevais... Tevai priesh tai kad as nevalgau mesos bet problema tame kad nemoku gaminti ir net neisivaizduoju kaip ir ka gaminti ir ka valgyti pagalvojau gal negaminti maista ir valgyti zalia bet nezinau ka o pats maisto gaminimas labai daug atima laiko kurio as mazai turiu beje esu sportininkas uzsiemu kulturizmu ir kovos menais bei boksu tad mityba reikalinga gera nes daug jiegu atiduodu , jai ne papildai istemciau kojas tad labai prasau kam nesunku patarkyte ka man valgyti sportuojanciam intensiviai, kokias darzoves ir kokios baltymines maisto rushis ir t.t :|


Truputį žinau sportininkų virtuvę ir tai, kad vyresni turi mažiau sveikatos, t.y. daugiau problemų nei nesportavę.
Kol esi jaunas, maža problema, kad natūralius baltymo šaltinius keiti papildais. Bet ją pajusi per laiką, negalėdamas užaugti tavo sportui reikalingo svorio, arba atsiradus virškinimo problemoms ir panašiai.
Čia kolegos bandė gražiai tau paaiškinti, aš parašysiu tiesiai - normalaus baltymo be reguliaraus gyvūninio maisto vartojimo, o tau jo reikia apie 100 gr dienoje, tu negausi. Neapgaudinėk savęs troškintom daržovėm, ankštiniais ar košėm.Tai angliavandenių šaltinis, o jį gali puikiai patenkinti vaisiais ar pasimėgavimui-medum.
Žinoma, žmonės gyvena ir vegetariškai, ir maitindamiesi kaip visi. Kiekvieno teisė rinktis.


Į viršų
 Aprašymas  
 

Re: del sportines mitybos
StandartinėParašytas: 28 Vas 2013, 12:16 
Moderatorius
Vartotojo avataras
Atsijungęs

Užsiregistravo:02 Gru 2010, 11:52
Karma: + 40 -
Pranešimai:1032
http://www.fredericpatenaude.com/blog/?p=2292

šis vyrukas daug sportavo, buvo "žalias" ir veganas


Į viršų
 Aprašymas  
 

Re: del sportines mitybos
StandartinėParašytas: 28 Vas 2013, 16:51 
Dalyvis
Vartotojo avataras
Atsijungęs

Užsiregistravo:31 Sau 2011, 05:41
Karma: + 5 -
Pranešimai:71
geras pavyzdys vegan atleto Brendan Brazier http://en.wikipedia.org/wiki/Brendan_Brazier
per laiką susidariau nuomonę, kad daugelis populiarių raw food aktyvistų, yra rėksniai, kuriems pritrūksta "garo" toliau rėkti, todėl pradeda šnekėti, kad padarė klaidą ir dabar gailisi ir valgo gyv. maistą. yra ir kitų pavyzdžių, kurie mažiau angažuojasi ir eina savo vaga....


Į viršų
 Aprašymas  
 

Re: del sportines mitybos
StandartinėParašytas: 02 Kov 2013, 20:52 
Naujokas
Vartotojo avataras
Atsijungęs

Užsiregistravo:02 Kov 2013, 20:49
Karma: + 0 -
Pranešimai:2
Lytis: Moteriška
Vietovė: Siauliai
Aš taip pat intensyviai sportuoju lengvąją atletiką


Į viršų
 Aprašymas  
 

Re: del sportines mitybos
StandartinėParašytas: 04 Bal 2013, 15:54 
Dalyvis
Vartotojo avataras
Atsijungęs

Užsiregistravo:25 Vas 2013, 17:08
Karma: + 0 -
Pranešimai:28
Lytis: Vyriška
Vietovė: zemaitija
na gera knyga veganams ir vegetarams sportininkams timothy ferriss 4 valandos kūnui nusipirkit neapsiriksit


Į viršų
 Aprašymas  
 

Re: del sportines mitybos
StandartinėParašytas: 04 Bal 2013, 17:00 
Moderatorius
Vartotojo avataras
Atsijungęs

Užsiregistravo:02 Gru 2010, 11:52
Karma: + 40 -
Pranešimai:1032
Šis nuostabus vyras jau kelis dešimtmečius veganauja žaliavalgiauja ir aktyviai sportuoja. Atrodo nerealiai. Kažkokio super reljefo neturi, tiesiog labai atletiškas. Na, IMO

http://www.thegardendiet.com/storm2.html


Į viršų
 Aprašymas  
 

Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 18 pranešimai(ų) ] 


Visos datos yra UTC + 2 valandos


  Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Parama forumui


Paremkite svetainę SMS žinute

Founded by AUM.lt
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Installed by Serveriai.lt
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007