Visos datos yra UTC + 2 valandos





Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 8 pranešimai(ų) ] 
  Spausdinti

padekit
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 05 Rgp 2013, 13:14 
Naujokas
Vartotojo avataras
Atsijungęs

Temos autorius
Užsiregistravo:05 Rgp 2013, 13:05
Karma: + 0 -
Pranešimai:1
Lytis: Vyriška
Vietovė: kaunas
Sveiki.. nusprendziau prisijungti prie Jusu noredamas atsikratyti gyventi trukdanciu kilogramu;) manau zaliavalgyste yra puikus budas ir noris pabandyti..taciau neturiu jokios praktikos, aplinkos kas butu zaliavalgiai;)) siaip neesu is tu kurir daug valgo;) nevalgau net kiaulienos, tik vistiena.. taciau turiu nemaza antsvori.. jei pavyksta numesti tai 2-3kg. Kurie poto atauga dvigubai, energijos kazka veikti nera.. atsibundi vidurdieni, pavalgai,tv.. vakare mieste pora valandu ir vel maistas miegas.. esu jaunas zmogus, negaliu net jaunatvisku rubu nusipirkti, niekur nerandu savo dydzio.. jei idomu sveriu 118kg. Ugis 185;) noreciau numesti bent jau tuos 18kg. Dar pries 5metus. Viskas buvo normaliai.. taciau poto prasidejo problemos del kuriu svoris pradejo augti, turiu didziulius kompleksus susipazinti, bendrauti, apsinuoginti..noreciau imtis zaliavalgystes taigi kreipiuosi i Jus kad padetumete, patartumete ka reikia pradedanciam daryti.. igudziu gaminti rimtai kazka neturiu. Labai noriu imtis sio reikalo del savo sveikatos ir zinoma geresnes isvaizdos!! Negaliu gyventi siame kune..


Į viršų
 Aprašymas  
 

zaliavalgis.lt

Re: padekit
StandartinėParašytas: 06 Rgp 2013, 09:04 
Moderatorius
Vartotojo avataras
Atsijungęs

Užsiregistravo:02 Gru 2010, 11:52
Karma: + 40 -
Pranešimai:1032
Na, jei tu noretum ismeginti zaliavalgyste tiesiog kaip lieknejimo dieta, tai jokio cia didelio mokslo nera.
zaliavalgystes principas- valgyk zalia maista. Pasirink maziausiai kaloriju turinti maista, kuris tau skanus, ir - pirmyn. Tarkim, ryte- porcija vaisiu, pietums ir vakarienei - darzovines salotos. Neblogai salotas papildyt kokias daigintais ankstiniais- lesiais ar mung pupelemis (apie daiginima yra tema, paieskok). Gal butu gera ideja siek tiek papildyt raciona geru alyvuogiu ar linu sem. aliejais- i salotas, gal siek tiek riesutu ir seklu (minimaliai, nes kaloringi). Nevengti zaliu lapiniu darzoviu ir prieskoniniu zoliu, nes jos turi daug mineralu ir pades tau issivalyt kuna.
Aisku, kad taip maitinantis galbut tau kazko ir truks, bet tikrai abejoju, kad per 3-4 sav. tokio mitybos rezimo gausi rimtesni kokiu nors maistiniu medziagu deficita.
Pabandysi, paziuresi kaip/ar tirpsta kilogramai ir galesi spresti, ar nori prie tokios mitybos pasilikti toliau. Tuomet jau reikes pamastyt, kaip savo raciona normaliai subalansuoti, kad butu ir sveika ir skanu ir svoris kristu. Ir faktas yra tas, kad tai, kas tinka kitam, nebutinai tiks tau.
sekmes


Į viršų
 Aprašymas  
 

Re: padekit
StandartinėParašytas: 06 Rgp 2013, 09:40 
Moderatorius
Vartotojo avataras
Atsijungęs

Užsiregistravo:20 Vas 2012, 11:01
Karma: + 85 -
Pranešimai:931
Lytis: Moteriška
Vietovė: LIETUVA
Labai gerai, kad sumąstei išbandyti žaliavalgystę, energijos tikrai turėtų atsirasti po truputį vis daugiau ir kg tirpti. Tik aš dar prie to siūlyčiau išmest televizorių, nes ta dėžė dažnai atima visą valią iš žmogaus ir būtinai bent po truputį pasimankštint kiekvieną dieną - tai labai priduoda pasitikėjimo savimi ir taip pat didina valią, kurios labai reikia norint keistis.

Jei tikrai labai norėsi, tau tikrai viskas pavyks ;) Sėkmės :)

_________________
Viskas yra Meilė
http://www.youtube.com/watch?v=SYolzWpE ... re=related


Į viršų
 Aprašymas  
 

Re: padekit
StandartinėParašytas: 06 Rgp 2013, 21:11 
Dažnas dalyvis
Vartotojo avataras
Atsijungęs

Užsiregistravo:20 Sau 2013, 20:49
Karma: + 3 -
Pranešimai:145
Lytis: Vyriška
Vietovė: Kaunas
O valios ar turi ?
Pirma , tai reiktų pamiršti visus grūdus ir jų produktus, cukrų .
Negalima badauti, nes bus dar blogiau.
Kolkas viska virk trumpai , nepulk keisti visko aukštyn kojom ir iškart.
http://www.homosanitus.lt/lt/homo_sanit ... sam_laikui
Paskaityk daugiau ta puslapį, nors jis čia pliekiamas , bet gal atsirinksi ir pabandęs ka ir sau pritaikysi.
Ir visų svarbiausia psichologinė būsena, jai nors pusę pabandysi to ka čia visi patarė , sėkmė garantuota, o jai viska pabandysi tai ivyks daug greičiau.
Ir sigutės mintis dėl teliko gera, ten tikra smegenų plovykla tikriems vartotojams.

_________________
http://gerazemdirbyste.home.lt/index.php?

http://www.siaurespaukstis.lt/


Į viršų
 Aprašymas  
 

Re: padekit
StandartinėParašytas: 06 Rgp 2013, 22:07 
Užkietėjęs dalyvis
Vartotojo avataras
Atsijungęs

Užsiregistravo:01 Sau 2012, 21:20
Karma: + 9 -
Pranešimai:483
Lytis: Moteriška
Vietovė: Vilnius
ketogeninis glikogeninis, potenciometras... ten viskas per sudėtinga.
Žaliavalgystė iš tiesų labai geras ir manau pats geriausias būdas numesti svorio ir atgauti energiją. Ten jau TIKRAI nereikia galvoti kaip numesti kalorijas. Daugeliui tai didžiausias galvosūkis, kaip sveikai žaliavalgiškai maitintis ir surinkti tas reikiamas kalorijas išlaikant žalio ir sveiko maisto kryptį. Nes krūvos vaisių ne itin gerai, kaip ir krūvos riešutų ar sėklų. O šie du yra pagrindiniai kalorijų šaltiniai. Beto viskas super paprasta - valgyk viską tik prisilaikyk žalio maisto principo. O paskui jau reik stebėti, kas gerai, kas blogai veikia ir pan...

Man vyras yra panašaus sudėjimo kaip tu (ūgis/svoris). Iš tiesų visi stebisi iš kur pas jį tas svoris. Atrodo valgo jis ne itin daug, mėgsta daržoves ir vaisius. Geria visokius mano kokteilius, valgo salotas ir panašius mano žaliavalgiškus išmislus. Mėsa irgi jo netraukia. Tačiau saldumynai ir miltiniai jo silpnybė. na nevalgo jis jų nuolat, bet silpnumo akimirkom... gali suvalgyt labai daug. Bet netgi ir tai būtų pusė bėdos manau jeigu jis bent kiek daugiau judėtų. Iš šono man atrodo, kad būtent nejudrumas yra jo pagrindinė bėda. Mašina, sofa, lova, stalas-kompiuteris, mašina - tipiška jo kasdienybė. Nesakyčiau, kad tai turėtų būti sportas, bet užtektų bent elementarių fizinių darbų arba kasdienių distancijų pėsčiomis ir tai šiek tiek jau padėtų. Dabar pisimenu, kad kai nuspirkau mašiną, tai buvau priaugusi kokius 4 kg. Nes 5 troleibusą reikia nevėluoti, pabėgėti jeigu jis artėja, beto ten ne visada gali atsisėsti, iki stotelių irgi atstumai... Rodosi automobilis sutaupo laiko, bet tas laikas galiausia sueina į laiką ant sofos prie TV :)


Į viršų
 Aprašymas  
 

Re: padekit
StandartinėParašytas: 07 Rgp 2013, 11:01 
Forumo senbūvis
Vartotojo avataras
Atsijungęs

Užsiregistravo:08 Gru 2010, 19:08
Karma: + 15 -
Pranešimai:682
Is vienos puses atrodo viskas labai paprasta. Zalias, pagrinde augalinis maistas ir viskas. Is leto, nepersistengiant, saves nespaudziant. 80%-90% zmonems tai veikia ir net labai. Nebent jus turite problemu su hormonais, kurie ir neleidzia numesti svorio, kad ir ka bevalgytumet. Svarbu psichologinis nusitekimas. Toks maistas turetu buti labai skaniai padarytas, nepatingekit paieskoti receptu, turetu graziai atrodyti. Tada jis siesis su malonumu, o ne su alkiu, kancia, saves apribojimu ir panasiais dalykais, kas lydi zmones, kurie laikosi svorio metimo dietos. O zalio maistao patiekalu yra be galo daug ir tikrai be galo skaniu. Svarbiausia, kad jus numesite ne tik svorio, jusu oda atjaunes, sumazes odos problemos, veidas paskaistes, plauku, nagu bukle pageres, energijos turesite daug daugiau, miego reiks maziau, smegenu veikla, atmintis pageres ir t.t. ir pan.. taigi prisiminkite tai irypac silpnumo akimirkomis. Zalias maistas, sportas, grudinimasis turi sietis su geromis emocijomis, sveikata, groziu, o nesveikas maistas, sedejimas turetu sietis su svoriu, negraziu kunu, prasta nuotaika ir t.t...


Į viršų
 Aprašymas  
 

Re: padekit
StandartinėParašytas: 09 Rgp 2013, 15:50 
Dalyvis
Vartotojo avataras
Atsijungęs

Užsiregistravo:26 Bal 2013, 20:16
Karma: + 0 -
Pranešimai:61
Lytis: Vyriška
Vietovė: Tarp To ir Ano
Gali išvardinti ką kas dieną valgai?

_________________
https://www.youtube.com/watch?v=74WHGKwvww0


Į viršų
 Aprašymas  
 

Re: padekit
StandartinėParašytas: 16 Lap 2013, 16:26 
Dalyvis
Vartotojo avataras
Atsijungęs

Užsiregistravo:10 Rgs 2011, 19:26
Karma: + 1 -
Pranešimai:53
Lytis: Moteriška
Vietovė: LIETUVA
Nieko nėra lengviau kaip numesti svorį,jis pats krenta :) .Reikia tik pradėt valgyt žaliai.Pradžioje gali būti sunku,norėsis virto,kepto maisto(iš jo ir tas antsvoris,ligos)bet pamėginti verta. Dar labai svarbu KIEKVIENĄ dieną bent po 1val vaikščioti, daryti pratimus arba dirbti kažką gryname ore.


Į viršų
 Aprašymas  
 

Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 8 pranešimai(ų) ] 


Visos datos yra UTC + 2 valandos


  Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Parama forumui


Paremkite svetainę SMS žinute

Founded by AUM.lt
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Installed by Serveriai.lt
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007