Visos datos yra UTC + 2 valandos





Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 5 pranešimai(ų) ] 
  Spausdinti

80/10/10 ir riebalų kiekis, kurio iš tiesų reikia
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 05 Spa 2012, 19:05 
Forumo senbūvis
Vartotojo avataras
Atsijungęs

Temos autorius
Užsiregistravo:02 Gru 2011, 22:03
Karma: + 4 -
Pranešimai:818
Lytis: Vyriška
Vietovė: Čia
Dabar čia tas 80/10/10. Yra žinoma, kad vyrui reikia minimum 13 procentų riebalų, o moteriai reikia beveik dvigubai daugiau, tai yra 23 procentų riebalų. Dėl to 80/10/10 yra visiškai neatitinkantis tikrovės variantas ir kaip nekeista elitiniai kenijos bėgikai (vėl tie po velnių :)) valgo 13,4 procentų riebalų visų kalorijų. Jie vyrai ir jie valgo tiek, kiek ir yra rašoma, kad reikia minimaliai riebalų vyrams (ohoho - pasirodo, kad elitinių kenijos bėgikų elgesys sutampa su homosanitus.lt rašomais minimaliais riebalų kiekiais). Tai o moterims reikia 23 procentų riebalų, kas ant 2000 kcal yra tarkim jeigu riebalų 25 procentai, tai yra 500 kcal, tai yra 55 gramai riebalų. Tokiu atveju, kadangi 10 procentų baltymų yra pakankamai, nes ir elitiniai kenijos bėgikai valgo 10,1 procentą baltymų, tai tokiu atveju vyro 80/10/10 yra ne joks 80/10/10, o yra 77/10/13. Nors apie elitinius kenijos bėgikus kitur rašo, kad ne sezono metu, jie priauga iki 20 procentų riebalų. Tokiu atveju vyrui nevisiškai minimumas yra 75/10/15 ar netgi 70/10/20. O moterims? Joms su 23 procentais riebalų minimumo gaunasi 67/10/23 ar jeigu daugiau nei minimumas, kad nelaviruot ant trūkumo ribos, tai kad ir 65/10/25 ar netgi 60/10/30, kad jau stabiliai gražūs apvalumai visur kur būtų ir jaustųsi moteris taip, kaip reikia ir viskas pas ją vyktų taip, kaip reikia :) Tai va, o tas 80/10/10 gal aišku buvo kaip elitinės lengvosios atletikos idealas, kuriuo pasiekiamas maksimalus suvalgomų angliavandenių/benzino kiekis tam, kad būtų įmanoma išvystyti maksimalų greitį maksimalų laiką. Tai čia viskas aišku. Bet tai taipogi yra nerealus variantas netgi vyrams, ką rodo ir elitinių kenijos bėgikų elgesys, valgant 13 procentų riebalų. Ir netgi mačiau video, kur pats Douglas Graham sako, kad moterims reikia daugiau nei 10 procentų riebalų, jis taip pasakė daugmaž: 'Well, in teens (tipo nuo 10 iki 20 procentų riebalų) or even over twenty, if they feel they need to ar kažkaip panašiai - tuoj surasiu tą video, jeigu dar yra, kur jis apie tai pasako. Akivaizdžiai pats Douglas Graham sveiko proto ir sveikių akių savininkui matyti kad jis valgo per mažai riebalų, nes yra perdžiūvęs veidas, jam trūksta riebalų akivazdžiai, jis kaip vystanti giltinė, kaip ir Viktoras Kulviskas, kaip ir Gabriel Cousens - visiškai matosi, kad perdžiūvę veidai ir kitos vietos, kad suvalgo mažiau negu reikia riebalų ir atrodo kaip susenę jaunuoliai. Tai va tokie pagalvojimai apie šitą kažkada ir patį sužavėjusį, bet jau su nelabai veikiančia galva variantą :)

Bet žinoma, 80/10/10 yra tinkamas variantas žmogui, kuris valgė daugiau negu reikia riebalų ir dabar turi didesnį negu reikia riebalų sluoksnį ir tokiu atveju tam, kad normalizuoti riebalų sluoksnį,
tinka kurį laiką valgyti ir 80/10/10, kas reiškia, kad pavyzdžiui, moteris tokiu atveju suvalgo bent 13 procentų riebalų mažiau nei reikia ir tokiu būdu ji naudoja savo riebalų atsargas ir mažinasi riebalų sluoksnį. Tai kaip dieta riebalų sluoksnio normalizavimui tinka gal ir netgi 90/10/0 kurį laiką, jeigu yra visų reikalingų riebalų ir kitų maisto medžiagų atsargų. Nu galų gale kai jau baigiasi atsargos, tai jau ir atsiranda stiprus poreikis vėl valgyti tai, ko atsargas sunaudojom. Tai va tiek :)


Į viršų
 Aprašymas  
 

zaliavalgis.lt

Re: 80/10/10 ir riebalų kiekis, kurio iš tiesų reikia
StandartinėParašytas: 05 Spa 2012, 20:09 
Forumo senbūvis
Vartotojo avataras
Atsijungęs

Temos autorius
Užsiregistravo:02 Gru 2011, 22:03
Karma: + 4 -
Pranešimai:818
Lytis: Vyriška
Vietovė: Čia
Nors apie riebalų sumažinimą būna ir toks variantas http://www.homosanitus.lt/lt/homo_sanit ... sam_laikui čia pataisa mano rašliavai apie 80/10/10 dietą, nes ja galima kaip tik pasididinti iki be proto riebalų kiekį. Ten parašyta kaip tai vyksta


Į viršų
 Aprašymas  
 

Re: 80/10/10 ir riebalų kiekis, kurio iš tiesų reikia
StandartinėParašytas: 12 Spa 2012, 08:20 
Moderatorius
Vartotojo avataras
Atsijungęs

Užsiregistravo:14 Gru 2010, 15:29
Karma: + 23 -
Pranešimai:579
Gerai, kad pasitaisei. Riebalai ant kūno auga ne nuo riebalų vartojimo, o daugiausia nuo krakmolo, t.y. perteklinės gliukozės, jei jos nesudegini kaip elitinis kenijos bėgikas. Pavyzdys geras yra kiaulės ir veršiai.
Gremas taip pat pabrėžia, kad raw gliukozę ir fruktozę reikia išsportuoti, nes kitaip gręsia pertekliaus problemos. Be to tuos 10 proc lengvai surenka iš daržovių ir vaisių kaip neakivaizdžius riebalus.
Kaip tie bėgikai sėdi ant 13proc praktiškai, aš neįsivaizduoju. Nebent vien grūdiniai ir miltiniai, be kiaušinių, aliejų, skim milk, na žalojantis reikalas.


Į viršų
 Aprašymas  
 

Re: 80/10/10 ir riebalų kiekis, kurio iš tiesų reikia
StandartinėParašytas: 14 Spa 2012, 11:03 
Forumo senbūvis
Vartotojo avataras
Atsijungęs

Temos autorius
Užsiregistravo:02 Gru 2011, 22:03
Karma: + 4 -
Pranešimai:818
Lytis: Vyriška
Vietovė: Čia
Kenijos bėgikai valgo 'full-cream milk', kas yra whole milk, iš kurio suvalgo tiek, kiek reikia minimaliai riebalų ir tuo pačiu tiek, kiek reikia sočiųjų riebalų, tai yra 28 gramus ant 3000 kcal (nors ant 3000 kcal pagal rpn yra 33 g) http://www.active.com/running/Articles/ ... htm?page=3 priešpaskutinė eilutė.
Ir, taip, kukurūzų miltų košė, ryžių košė ir bulvių košė, kidney pupelės, šiek tiek mėsos, cukrus, pienas, pomidorai, kopūstai, kale. Tie stebėti nevalgo kiaušinių (kitas bėgikas interviu sakė, kad valgo), nevalgo aliejų ir nevalgo riešutų ir sėklų (kas truputį neaišku man iš ko jie suvalgo vitamino e).


Į viršų
 Aprašymas  
 

Re: 80/10/10 ir riebalų kiekis, kurio iš tiesų reikia
StandartinėParašytas: 14 Spa 2012, 14:04 
Forumo senbūvis
Vartotojo avataras
Atsijungęs

Temos autorius
Užsiregistravo:02 Gru 2011, 22:03
Karma: + 4 -
Pranešimai:818
Lytis: Vyriška
Vietovė: Čia
Ne. Jie suvalgo 650 g pieno. Jame yra 15 g sočiųjų riebalų. O rašo, kad suvalgo 28 g. Nesutampa. Ojojoj tie žurnalistai :)

Mes ne kiaulės ir ne veršiai. Reikia žiūrėti jų sandarą. Iš sporto mitybos žinoma, kad lengvaatlečiai (smulkaus ir vidutinio sudėjimo žmonės - iš prigimties) sukaupia iki 500 g angliavandenių atsargų kepenyse ir raumenyse (gal ir stambaus - nežinau). Tai yra tiek turėčiau suvalgyti angliavandenių daugiau negu man reikia - įsivaizduoji - tris kepalus duonos po 600 g (kurioj būtų 55 g angliavandenių 100 g), jeigu judėčiau visai nedaug tą dieną (ant 2000 kcal) - ir tada net dar nepaversčiau nieko į riebalus, nes būčiau tik maksimaliai prisipildęs angliavandenių atsargas :) Be to, kiaulės uždarytos - joms trukdo judėti. Kitas klausimas ar išvis joms yra natūralu valgyti tiek daug angliavandenių, kiek tyčia duoda, kad nutuktų. Mano žiniomis, vieninteliai žmonės, kurie realiai galėtų versti angliavandenių perteklių į riebalus yra stambaus sudėjimo (iš prigimties stambaus). Jų medžiagų apykaita daug lėtesnė negu smulkaus ir vidutinio sudėjimo žmonių, kurie natūraliai daug daugiau juda, dėl ko jiems 60-75 proc. angliavandenių yra kaip tik, o stambaus sudėjimo (Kepenis rašė) reikia 40 proc. angliavandenių ir daugiau baltymų, kadangi jų raumenų masė iš prigimties didžiausia ir jie juda daug mažiau (reikia daug mažiau benzo). Aš esu maždaug vidutinio tipo. Galiu valgyti kiek noriu angliavandenių - niekas neverčiama riebalais - viską išjudu - tai yra kiek suvalgau angliavandenių, tiek savaime ir judu, nes tiek benzo turiu. Ir anaiptol - jeigu ėdu beveik vien angliavandenius ir nepakankamai riebalų, mano riebalų sluoksnis plonėja :) Reikia valgyti pagal save.

P. Es: Dėl to stambaus sudėjimo žmonėms reikia žiūrėti, ką valgo sunkiosios atletikos atstovai (tik ne tiek daug baltymų, jei nenori pasidaryti kaip Savickas)

Be to, nežinau nei vienos atletikos rūšies, kurioje maisto pagrindas ir benzas yra riebalai. Nėra. Kodėl taip yra? Visi varo ant angliavandenių, tik skirtingo kiekio nuo 75-60 lengvojoje atletikoje smulkiems ir vidutiniams žmonėms iki 60-40 sunkiojoje atletikoje stambiems žmonėms. Kaip ir visos kitos bezdžionės. Ir ne nutukę, o daugiau mažiau raumeningi.

Meilė yra apie santykius ir kiekių santykius :)


Į viršų
 Aprašymas  
 

Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 5 pranešimai(ų) ] 


Visos datos yra UTC + 2 valandos


  Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Parama forumui


Paremkite svetainę SMS žinute

Founded by AUM.lt
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Installed by Serveriai.lt
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007